Naše sporty

Naše sporty

Naše sporty

09.08.2022

​Přihlášky od nového školního roku 2022/2023 jsou otevřeny. Kroužky jsou pro děti od 5 do 18 let. Naše čtyři sporty - LEZENÍ, PARKOUR, AKROBACII a POHYBOVKU provozujeme ve dvou sportovištích - Sokolovna Pardubice (Jiráskova 29) a Jungle (Ohrazenická 323).
 
Z lezeckého světa si můžeš vybrat buď bouldering nebo lezení s lanem. Bouldering je lezení do 4 metrů, padá se do matrací, nabízíme ho začátečníkům i pokročilým. Pokud si chceš více hrát a u toho lézt, zvol boulder hry. Pokud ti je víc jak 10 a 12 let a chceš se boulderingu věnovat dál, máme pro tebe kroužek boulder 10+ nebo boulder 12+. Není pravdou, že bouldering je méně náročný než lezení s lanem, každé má svoje obtíže. Kroužek lezení s lanem je pro děti od 10 let, jak pro začátečníky tak i pokročilé. Naučíš se odpovědnosti za sebe i za druhé, poznáš lezení do výšky, adrenalin, překonáš se. Lezecká akademie a tréninkovka je pro oslovené děti nebo ty, kteří chtějí lezecké hranice posunout výš. Podmínkou je trénink dvakrát týdně a podívat se do závodního prostředí.
Za pomoci vlastního těla překonáváš překážky, zkoušíš akrobatické prvky. Můžeš si vybrat PARKOUR nebo AKROBACII. Můžeš navštěvovat klidně obě parkourové disciplíny. V AKROBACII ZÍSKÁŠ prostorovou orientaci ve vzduchu, vyzkouší si, jaké to je, být vzhůru nohama. Naučí se, jak skákat salta a další prvky z gymnastiky. V PARKOURU dokážeš efektivně překonat překážky, naučíš se skákat a dodáš svému tělu hbitost a pružnost. Dětem, které se chtějí věnovat parkouru systematičtěji, nabízíme pakourovou akademii. Podmínkou je trénink dvakrát týdně a podívat se do závodního prostředí.
Pokud chceš lézt, ale zároveň zkusit prvky parkouru PŘIHLAS SE NA POHYBOVKU = pro děti rozdělené podle věku od 5 do 14 let.
Pohybovka je kombinace lezení (boulderingu), parkouru a dalších pohybových aktivit "prostě pohyb". Věnujeme se dětem od pěti let. Nebudeš se specializovat, ale získáš skvělé pohybové základy, zkrátka se pobavíš pohybem a něco se naučíš do jungle života. 
 
Přihlášky běží online přes vytvoření klientského účtu. V prostředí klientského centra si zakládáte přihlášku a zároveň si můžete zkontrolovat, zda byla platba spárována.
Kde je klientské centrum?: Když vytváříte online přihlášku, to je to klientské centrum.
Samotné přihlášení je z naší úvodní webové stránky: www.animalspardubice.cz, nahoře je žlutý pruh a vpravo nahoře je napsané klientské centrum. Když na to kliknete, tak se dostanete do klientského centra. Přímý odkaz je: https://animalspardubice.iddm.cz/prihlaseni
V případě zapomenutí hesla, si můžete nechat heslo obnovit. V klientském centru, vpravo nahoře je nápis: obnovit heslo (na zadaný email, přijde nové heslo).

V případě dotazů: info@animalspardubice.cz, tel.: 739 639 611

Tým AnimalsPardubice

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.